Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Sunday, June 24, 2012

nasihat dari kekasih


بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Sahabat saya kata untuk hilangkan perasaan marah, kita kena cuba untuk distract perasaan (marah) tu kepada suatu benda yang lain. Contohnya dengan melakukan perkara yang kita suka buat. Jadi saya memilih untuk menulis di blog ^_^,

ok yang ni bukan dari kekasih saya, tapi saudara se-iman dengan saya credit

[yang ni baru kata² 'kekasih' saya, di riwayatkan oleh al-Bukhari]

: عن أبي هريرة رضي الله عنه ، أن رجلا قال للنبي صلى الله عليه وسلم
"  أوصني ، قال : (لا تغضب) ، فردّد ، قال : (لا تغضب) "

 
# Ok dah x rasa nak marah lagi dah~ ^_^
[baca: senyum]

3 التعليقات:

Norlyana Nasrin says:
at: June 24, 2012 at 4:23 AM said...

huhu kalau marah selalunya kita senyap & start melukis~huhu

perindu_خلافة says:
at: June 24, 2012 at 8:10 AM said...

^_^ nice, rizQan pun minat jugak lukis2..

Norlyana Nasrin says:
at: June 24, 2012 at 9:56 AM said...

huhu~ (^-^)