Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Monday, November 22, 2010

baru jumpa butang rahsia.. =_=


aku berharap korang tak gelakkan aku bila baca entry kali ni ye. Sebenarnya selepas hampir 2 tahun aku bergelar penulis blog, baru hari ini aku terperasan satu ‘button’ yang mana boleh beritahu aku mengenai statistik pengunjung blog warQah daUn papYrus ni. Haish~, dalam banyak-banyak statistic yang ada tu pula, aku tertarik dengan jumlah pengunjung untuk satu-satu artikel yang pernah aku tulis.


sila tekan gambar untuk ‘Tumbesaran’ yang sihat!!

Tanpa disangka-sangka artikel tanpa tajuk ini [...], mempunyai jumlah pengunjung tertinggi untuk jangkamasa dari Bulan May hingga November 2010. Jauh meninggalkan pesaing terdekatnya iaitu artikel ‘ukhuwah fiLlah’ yang berada di tangga ke-2. Biarpun artikel tanpa tajuk ini baru ditulis pada bulan Julai tahun ini [2010] tetapi jelas rankingnya berjaya menolak artikel ke-2 yang dihantar olehku untuk warQah daUn papYrus ini [ukhuwah fiLlah ditulis pada 12 Ogos 2009]. Masih menjadi tanda-tanya kenapa artikel yang sedih-sedih perlu mendapat perhatian yang tinggi!? Phew~

8 التعليقات:

shikkie kireides says:
at: November 22, 2010 at 12:33 PM said...

ahaks..me too x penah click p0n button rahsie ni..hehe...

x abes explore p0n pasal blog2 ni..hehe... nk try lo nti..

erm..title main pranan kan...leh wat org ttarik nak bace..heee

perindu_خلافة says:
at: November 22, 2010 at 3:17 PM said...

erm mungkin jgak psal tajuk kot..
tp mase tulis n3 tuh tgh down gilew,
so memg saje x letak tajuk >_<

btw slamat meng'explore' yup,
kekeke ^_^

p/s: "kita blogger baru blaja, kalo salah tolong arr ajarkan" :D

anglefish says:
at: November 22, 2010 at 4:28 PM said...

kat mane butang tu.. hehe.. nk tau jugak.. sy masih blurr..

perindu_خلافة says:
at: November 22, 2010 at 9:11 PM said...

anglefish (",)
ade jah kat dashboard kite, sebaris dgn button2 laen.. huhuhu

p/s: thanx ea singgah sini ^_^

Unknown says:
at: November 22, 2010 at 11:43 PM said...

wah3 maknanya mesti best entri tu...
bagus lah at least kau thu jgk last2 ttg butan tu

perindu_خلافة says:
at: November 23, 2010 at 7:42 AM said...

xtaw la best ke x?
entry tuh pn aku tulis mase tgh down gilew pasal seseorg.. x sngka plak rmai yg berminat.. huhuhu

p/s: yup, learning is the continuos process, x kesah la taw cpat ke lmbat yg pntg Tahu!! ^_^

anglefish says:
at: November 24, 2010 at 10:55 PM said...

same2.. sy dh jmpe butang tu..hehe.. thanx gak.. salam knal.. =)

perindu_خلافة says:
at: November 25, 2010 at 12:58 AM said...

to anglefish:

da jumpe ke.. bagus2, hehehe
yup, salam kenal jugak ea sis =)