Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Monday, November 15, 2010

sampai rumah da

alHamduliLlah... weyh korang aku da smpai umah neyh, hahaha seronok gilew kot! >_< sbenrnye aku baru je balik umah ari tuh, tetibe je pas paper pharmaco aku rase cam 'dysphoria'.. so aku minx danny bawak aku ke terminal, beli ticket kuantan-melaka pastu terus balik [pertame kali dalam hidup aku].. ntah ape yg buat aku rushing cam tuh!! huhuhu,
Tepat jam 12 tghari tadi aku smpai umah, n buat pengetahuan sumer neyh arr kali pertame aku balik melaka bkn dgn bus.. tp naek kete classmate aku; eMi. Kebetulan die bawak kete  n ajak aku tumpang skali die balek, huh BeSt gak arr cz kami de-2 test ikot jalan baru, untung je x sesat (+) kami jimat stengah jam cz ikot jalan tuh [bgus mksdny instinct kami tepat!] kekeke,
kebetulan yg gerak pagi tadi melibatkan aku 'n' eMi ke selatan, aFiq+zarep+naSr+meng+apiz+kree LC+koi ke arah KL, alHamduliLlah sumer da selamat smpi. Twin Bad-Pudin masing² bwk kete n 7 lg budak uia yg lain gerak balik ke kelantan ptg tadi. Moga perjalanan mereka jugak D'mudahkn dan selamat smpi ke rumah masing² mlm neyh, insyaALlah ^_^

p/s: utk plan aku cuti neyh aku update nnt k, huhuhu

0 التعليقات: