Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Monday, November 29, 2010

4 berbalas kosong

                Dalam 4 perlawanan catur antara seorang rizQan dan seorang luQman... rizQan telah berjaya menewaskan luQman dengan straight set 4-0 [masih x dapat menerima kenyataan], luQman yang BERJAYA sebenarnya... hahaha, budak luQman ni memang hebat!
Aku takkan pernah lupa kekalahan pertama antara aku dengan dia adalah pada perlawanan pertama kami. Haish~ aku ingat dia budak cikai² je; rupanya.. huhuhu 5 steps yang aku gagal nampak tu dah buat aku kagum dengan budak ‘hingusan’ ni, so sejak dari tu la luQman ni dah jadi teman untuk aku main chess secara profesional... yoyo o o jeqk >_<
Perlawanan terbaru berlaku kelmarin dan semalam, kalah teruk aku... cumanya aku x berapa puas hati sebab dia lambat sangat gerak! Mengantuk dibuatnya~ [keskeskes.. baik punya alasan!], hurm tapi memang betol pun, cuba tanya dia sendiri k =_= [...luQman sila jawab dengan jujur...]
Cuma yang betol² menarik perhatian aku, budak ni kalau main chess ni.. Fuh~ focus gila kot! Terkesima aku tengok dia focus; hilang focus aku kat board catur tuh! Tapi apa² pun TaHNiaH la yuk...
oK biar gambar plak yang menerangkan segala²nya... gambar ini adalah ihsan daripada warQah muDa: “Gedung Informasi Rasmi warQah daUn papYrus” [cett ayat nak gempak je kan, hahaha ^_^]


p/s: Kita kena sentiasa ingat, ada orang yang lagi HEBAT dari kita!

0 التعليقات: