Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Friday, November 26, 2010

pagi yg indah

Weyh korang... (agak)²nya taw x aku nak citer pasal ape plak untok n3 kali neyh ea!? Huhuhu >_< confirm arr korang x tawkn cz aku belum citer lagi!! Ok nyway aku nak kongsikan tentang suasana segar kat kampung aku sekarang neyh. Pas je balek subuh tadi, ujan men(curah)² gile turun, cam di(simbah)² plak, langit plak gelap kot.. alih² pukul 9 ujan pn brenti, phew~
Ape lagi mase untok menghirup udare segar da bermula, aku pun kuar umah n mengadap laman depan, FuH~ ni’matnya dapat rase suasane cam neyh.. jarang gilew nak dapat sbenarnye. Dgn matahari mule memancar dari sudut 45° belakang umah aku, langit plak cerah ngan awan yang (sirus)² je... mgkn yg kumolonimbus da abes jatuh ke bumi, huhuhu ^_^
Udare segar skali ngan angin sepoi² bahase (+) rumput n pokok² yang still basah (+) cahaya matahari yang memancar (+) awan sirus menghias langit (+) gelagat anak² kucing aku tgh bercanda (+) tambah sket bunyi² burung... SubhanALlah, makaseh ya Tuhan~ atas ni’mat-Mu neyh, o,;”)_

7 التعليقات:

Paan Ovrtd says:
at: November 25, 2010 at 10:15 AM said...

Pagi kat kampung memang terbaik.

perindu_خلافة says:
at: November 25, 2010 at 10:23 AM said...

hahah.. memg betul,
jauh beza mase tgl kat semenyih dulu~

Unknown says:
at: November 25, 2010 at 10:56 AM said...

dan disini panas terik~
mmg la dah pkul 11 dah pun...
hahhaha~=p

perindu_خلافة says:
at: November 25, 2010 at 11:10 AM said...

hahaha.. kes bangun lambat arr neyh,
keskeskes,
xpe baru balik dr long journey kan.. dimaafkan (asal subuh x tggl) >_<

p/s: x hujan lngsng ke kat sane?

Unknown says:
at: November 25, 2010 at 11:20 AM said...

mana ada bgn lambat..haha~=p
ntahla..cam tak je~ dr pg td cerah...
bagusla cerah..hujan menyebabkan tido yg berlanjutan~ hahaha

Norlyana Nasrin says:
at: November 25, 2010 at 12:57 PM said...

rubiah: aku juga begitu...

rizqan: huhu t'byg plak kg ayah kt bukit selambau, Kedah..huhu nyaman gilos pg2..

perindu_خلافة says:
at: November 25, 2010 at 3:48 PM said...

hehehe.. sory ea RuBy,
rizqan cuma guess je,
mksdnya instict kali ni x tepat lor,
huhuhu~

woosshh bukit selambau,
da lame x dgr..
last time dgr popular psal politik clash, haish.. >_<