Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Tuesday, November 30, 2010

hahaha~ name blog kau ape weyH?

             

                oKeyh.. nampak x award banner kat atas tuh, aku x dapat banner tu dari sesape coz aku sendiri yang design untuk diri aku n sesape la kekawan blogger aku yang nak letak kat blog dorang. Tapi kalo ade sesape yang nak letak banner tuh kat blog kesayangan dorang; ade syarat die, hahaha... x bleh letak free² je keyh, korang kena describe “Kenapa nama blog korang.. adalah nama blog korang !?” huhuhu

5 التعليقات:

Unknown says:
at: November 30, 2010 at 7:45 AM said...

hahha..NICE!!!

nape nama blog aku "blur Mode Activated" eh...mmm~
sebab time matric lu ak sorang yg sgt blur!!skang pun kot..skit..hahha
pastu ada satu lagi reason yg pnjg dan ak tak tau camna nak explain..hahha

p/s:sebenarnya ak nak tukar tu..tpi sebb dah lama sgt..jd biar je...hakhak

perindu_خلافة says:
at: November 30, 2010 at 7:56 AM said...

wosh RuBy..
bkn explain kat sini lor~
aku nak minx ko tulis n3 dalam blog ko, so boleh la aku pegi up traffic blog ko, hohoho...

yg da explain kat sini biarkan je k,
aku nak taw yg versi pnjang punye,
^_^ boleh kn, ngeh3

Norlyana Nasrin says:
at: November 30, 2010 at 5:11 PM said...

hehehe rizqan2 tgk cni
http://nasrin-sama.blogspot.com/2010/08/watashino-sekaii.html

Fatimah bintun Qamar says:
at: November 30, 2010 at 5:22 PM said...

My blog named The_Caliph, coz itu beban kita di dunia, n itu terfikir di fikiranku..huhu..dat's it!:)

perindu_خلافة says:
at: December 1, 2010 at 10:40 AM said...

Lyana thanx,
rizQan da bace da n faham~
huhuhu (",)

Siti -->
betol2, the simple word that function to describe human being ^_^