Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Saturday, January 1, 2011

Your URL Story♥♥♥



Kenapa saya letak url blog contengataskertas.blogspot.com!?
Sebab saya rasakan ini adalah antara url yang paling mudah diingati semua orang,
dan meletakkan blog saya dalam kategori yang tidak terkongkong (umum),
dengan kemudahan untuk mengingati url blog ini;
sedikit sebanyak me‘mudah’kan golongan pembaca untuk masuk n view blog saya ^_^
(+) menjadikan saya selesa untuk memasukkan sebarang entry baru tanpa perlu memikirkan sangat mengenai tema atau genre tertentu sahaja..
heheh

Dapat pulak nama blog saya adalah; warQah daUn papYrus
Kewujudan warQah=kertas/surat menjadikan url ini lebih hidup pada penggunaannya,
Ibarat menconteng di atas kertas,
Ia adalah hak saya, selagi mana ia tidak bertentangan dengan hukum syara’,
saya rasa bebas untuk mengeluarkan pendapat dan idea,
batas saya untuk mengeluarkan idea dan pendapat adalah akta dari Tuhan,
selagi mana akta Tuhan itu tidak dilanggar [biarpun salah disisi undang2 manusia],
saya akan teguh dengan pandangan saya,

contengan biasanya tidak menggunakan otak, BENARkah!?
Jawapan saya TIDAK BENAR!!
Sebab setiap tindakan manusia adalah melibatkan unit neuron,
Juzuk yang sememangnya diperhalusi oleh organ bernama otak..
Bagi sesiapa yang merasakan contengan adalah sesuatu yang tidak bermakna,
Ternyata analisa anda tidak tepat,

..
contengan yang saya lakukan selama ini di dalam warQah daUn papYrus
adalah perkongsian yang saya rasakan dapat membawa manfaat pada pembaca
kerana itu adalah sebab utama mengapa laman ini tercipta
.^_^.

Terpaksa Tag anda berdua.. kekeke

8 التعليقات:

Unknown says:
at: January 1, 2011 at 2:13 AM said...

Ceis~ tag2 lagi... hahaha..
ko conteng kami baca...hakhakhka..erk~ hahaha

perindu_خلافة says:
at: January 1, 2011 at 2:23 AM said...

Perhatian:
Jika didapati anda tidak join selepas ditag.. muka anda pula bakal diconteng oleh penconteng maya (aku la tuh.. hahaha), x kesah nak buat ke x.. aku cuma ikut syarat die je RuBy ^_^

Norlyana Nasrin says:
at: January 1, 2011 at 3:16 PM said...

amboi2...yela2 org buat (xnk muke kne conteng)

Ainna Jalil says:
at: January 1, 2011 at 3:50 PM said...

semoga berjaya yea awak >.<

perindu_خلافة says:
at: January 1, 2011 at 4:14 PM said...

lyana --> haha bagus2, rizQan da tengok pn entry tu tadi :)

enna --> thanx, actually saje nak tambah kenalan blogger je join contest2 ni semua ^_^

Unknown says:
at: January 1, 2011 at 8:48 PM said...

ceis!
ni kena buat la ni~ ngahahha

Mera Zati says:
at: January 1, 2011 at 9:52 PM said...

hehe tq join.. malam nih dh final tau..huhu
okayy sok akan diupdate pasal hadiah nye..tggu~~
:P

perindu_خلافة says:
at: January 1, 2011 at 10:02 PM said...

RuBy cepat RuBy..
pengelola contest bgtaw malam ni final.. hahaha, alang tgh cuti ni kn ape salahnya enjoy sikit ^_^

cik mera zati M.z
ur welcome, esok sy singgah kat blog cik mera k.. >_<