Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Thursday, January 27, 2011

asyik gambar je..

                asSaLaMu’alaykum sahabat².. maaflah~ lama benar rasanya saya x menulis kat atas warQah ni, sampai ada pembaca yang mengeluh,

“...asyik entri gmbar je, org dtg sini nk baca...”

                Hurm~ sekali lagi minta maaf, tujuan saya upload gambar tu semua sebab nak bagi warQah ni x (terus)²an antiquate, jadi se(kurang)²nya ada lah input yang boleh saya sumbang kat sini kan, insyaALlah saya akan cuba baiki kelemahan tu.
Berkenaan dengan silent reader blog warQah ni, saya dapat tahu ada kalangan sahabat² ‘jauh’ dan lecturer yang membaca hasil penulisan saya kat sini. Jujur; saya sangat terharu dengan kehadiran anda semua ke warQah daUn papYrus, sebagai manusia biasa saya x dapat lari dari melakukan kesilapan (memandangkan saya x dapat expect siapa yang akan membaca hasil penulisan saya) jadi saya memohon ampun dan maaf jika berlaku ketidaksuaian kata ganti nama dan sebagainya yang saya gunakan di sini... insyaALlah saya  akan cuba belajar dari kelebihan orang lain untuk membaiki kelemahan saya tu. Saya jugak amat mengharapkan sahabat² sudi menghantar komen² membina untuk membantu saya membentuk sebuah diri bernama manusia. ^_^

2 التعليقات:

Unknown says:
at: January 27, 2011 at 10:34 PM said...

lor~ ade lecturer datng melawatkah...walawei~
sape2??

Bagusla ade entry gak sekurang-kurangnya~ dari kosong je~....
ngahahaha

perindu_خلافة says:
at: January 28, 2011 at 10:08 AM said...

ha'ah RuBy ada lecturer dtg singgah.. tp malu kot, aku da la conteng2 je kat blog ni, huhuhu~

thanx RuBy cz setuju dgn aku pasal update gambar tu, heheh