Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Friday, January 21, 2011

Saya Cabar Kamu!



Hahaha.. ni bukan jawapan kepada pakcik yang cakap sebelum ni k, sebab saya tak suka gunakan media cetak sebagai penyebar bahan cerita bukan-bukan.
oK lah, tujuan saya cakap macam tu sebab saya nak cabar sesiapa sahaja yang rasa mampu untuk merungkai segala isi/makna nombor dalam gambar di atas ni. Saya tak sediakan hadiah untuk kali ni sebab saya yakin tiada siapa yang dapat menjawab soalan ini dengan tepat apatah lagi memberi jawapan yang betul. ^_^
Sesiapa yang rasa pandai mentafsir mimpi, mentaakul nombor atau kreatif untuk buat cerita silakanlah tunjuk bakat sahabat2 kat sini k,

3 التعليقات:

Nuryn Weida says:
at: January 22, 2011 at 12:25 AM said...

ni nak kene watpe ni??xpaham..hehe

perindu_خلافة says:
at: January 22, 2011 at 7:13 AM said...

sy pun x pasti kena buat apa, haha..
sbenrnya ada makna tersirat dalam gambar ni, tu je :)

Nuryn Weida says:
at: January 23, 2011 at 9:26 AM said...

owh ok..haha