Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Tuesday, January 18, 2011

indoor+bussiness card

alhamduliLlah... urusan kami telah dipermudahkan pada hari pertama indoor games yang berlangsung semalam. Kerisauan akan berlakunya drag masa dari yang ditulis diatas kertas hilang kerna ia tidak berlaku sama sekali, insyaALlah~ untuk hari ini saya akan memperbaiki mana-mana kelemahan committee yang berlaku semalam agar perjalanan untuk hari ini lebih diberkati. [hari pertama untuk brothers pulak bertanding bagi categori indoor games, Selamat Berjaya yuk ^_^]

kebetulan semalam saya sempat mengedit poster untuk satu program yang akan dijalankan datang, secara x langsung dapat la jugak membuat template baru untuk bussiness card sahabat saya. Sambil menyelam minum air kan.. =) yang dibawah ini adalah card yang sedang sahabat saya gunakan dalam bussiness kereta sewanya yang dijalankan di dalam campus sekarang.


Manakala untuk kad baru pulak, saya designkan untuk perkongsian dua nama, yang mana kad tersebut akan dicetak dibahagian depan dan belakang. Kata pun kembar kan.. jadi kedua-dua belah kad tersebut adalah merupakan bahagian hadapan kad, oK



0 التعليقات: