Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Saturday, January 8, 2011

jawab tepat topup 10 ringgit

Huh! Baru tersedar.. sahabat² tahu x, link yang saya buat mengenai BioMedical Sciene Symposium tu sebenarnya adalah usaha yang mampu saya lakukan untuk membantu promosi program peringkat national tu!! Biarpun saya pernah menolak untuk melibatkan diri secara terus dalam program tersebut sebagai committe, namun tak bermakna saya tidak boleh berdiri dibelakang dan membantu mana yang perlu betul x!? Hehehe..
oK semalam saya baru je explore apa yang patut dalam laman web tersebut, dan agak terkejut sebab ada satu gambar yang pernah saya snap dengan camera saya sendiri telah dimasukkan kedalam laman web berkenaan. Gambar tu saya snap masa tahun pertama di UIAM ni, [terbangga sikit!! ^_^] boleh la dikatakan bahawa gambar tersebut antara koleksi gambar terbaik yang pernah saya tangkap.. dalam masa sama; saya masih musykil bagaimana developer blog berkenaan boleh dapat gambar tu.
Cik Developer sila explain ok, jika tidak saya berhak untuk mengambil tindakan atau menuntut royalti dari hasil gambar yang telah digunakan tanpa kebenaran tersebut,
Gambar yang saya maksudkan tersebut adalah gambar bangunan administration dalam simetri tepat, yang berjaya di snap pada musim tengkujuh 2 tahun yang lalu dengan kepulan awan dan bukit dihadapan bangunan Kulliyyah of Science sebagai latar belakangnya (“,) tapi...
Tahukah sahabat², terdapat seseorang yang tidak semena-mena muncul tatkala camera tersebut menjalankan tugasnya. Siapakah orang tersebut!? Saya biarkan sahabat² yang jawabkan untuk saya.. pertandingan ini dibuka sehingga jam 12 tengah malam hari ini 8 Januari 2011. Pemenang adalah orang yang berjaya meneka dengan tepat nama penuh dan asal manusia yang muncul dalam gambar tersebut. Cenderahati bernilai RM10 topup akan dimasukkan kedalam Hphone pemenang ok!! ^_^
Developer laman BioMedical Science Symposium tidak dibenarkan untuk join pertandingan ini kerana ditakuti beliau mempunyai gambar dengan High Definition Quality yang membenarkan beliau mengenali manusia misteri dalam gambar tersebut. OK.. siapa cepat dan tepat dia akan dapat!! Sila masuk ke laman berkenaan untuk melihat gambar yang saya maksudkan ^_^

11 التعليقات:

{she-who-must-not-be-named} says:
at: January 8, 2011 at 2:04 PM said...

xnampak la..orng tu kck gle..hahahaha

perindu_خلافة says:
at: January 8, 2011 at 2:21 PM said...

hahaha.. sebab tu jadikan sebagai pertandingan ^_^
psstt > kalo nak pakai kanta pun boleh,

andeeka says:
at: January 8, 2011 at 2:25 PM said...

aku tau rizqan,,,,,ko kena bg aku topup tau,,,,,jawapannya nasrun hehehe,,,,,,

Unknown says:
at: January 8, 2011 at 2:25 PM said...

alamak!!
gambar ko ke...ngahhaha...tett~
cik gugel yg bagi~ ngahahha...
mesti ko ada upload kat mane2...
nak royalti ke? hahah..ala tak yah la kan~kan~

dan aku tau sape org tu~
muahahahaha...

p/s:bagi clue la wei, sian kat anak2 org laen~ ngahahha...

andeeka says:
at: January 8, 2011 at 2:27 PM said...

hahaha nama penuah muhammad nasrun azaini, asal KL hahaha

perindu_خلافة says:
at: January 8, 2011 at 2:37 PM said...

hahaha TaHNiaH dib..
ok da ade pemenang ea,
so yg lain nak jowab boleh xnak pn xpe.. keskeskes,
nanti aku masukkn topup ^_^

RuBy -> oh encik gugel ea,
nak kena marah pakcik ni,
mentang2 la die taw macam2,
xde la aku gurau je.. xyah royalti pun, letak kat situ pn da boleh buat aku berbangga da ^_^

Unknown says:
at: January 8, 2011 at 6:30 PM said...

hehhehe..terima kasih~ ^___^

ni mana aci ni~ adib yang menang~
mestila tau, korang geng~
ngahahha

ejatie, melepasla ko~
ngahhaha...

{she-who-must-not-be-named} says:
at: January 8, 2011 at 6:46 PM said...

aku baru tau n baru nak ckp tu nasrun.adib xaci la..kasi hadiah tu kat aku ok.hahahaha

perindu_خلافة says:
at: January 8, 2011 at 8:50 PM said...

RuBy -->
eheh.. w/pun geng,
tp gambar tu aku x share dgn sape2 lor,
simpanan peribadi jeqk.. aku pn x pasti camne adib taw!!
tp sbb da bukak dkat FB so kena compete la utk menang kn.. huhuhu

ejatie -->
hurm tu la lambat sket je,
nk bagi clue pn x sempat da cz adib da jawab dlu.. n pasal hadiah tu kena tanye adib la cz die yg menang kn.. huhuhu

Psstt : btw thanx ea korang cz join competition yg ntah pape ni >_<

{she-who-must-not-be-named} says:
at: January 8, 2011 at 9:13 PM said...

adib kte share ok.ehehehe

perindu_خلافة says:
at: January 8, 2011 at 11:23 PM said...

Hadiah Topup bernilai RM10 telah pun dimasukkan ke dalam Hphne Adib; pemenang competition tghari tadi ^_^