Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Friday, December 31, 2010

statistic sebelum habis 2010

                Sebelum 2010 melabuhkan tirainya jam 12.00 tengah malam ini.. aku ingin kongsikan sikit dengan kalian review ringkas mengenai warQah daUn papYrus, tahukah kalian !? blog ini telah dibuka pada tahun 2009 namun penggunaannya terhenti beberapa bulan sebelum ianya disambung semula pada bulan Jun tahun ini(cuti semester). Sejak dari itulah aku dengan sedaya upaya cuba mengekalkan kemasukan entry baru sehingga menyebabkan jumlah pembaca warQah daUn papYrus meningkat dari sehari ke sehari. Jadi kat sini aku nak ucapkan TERIMA KASIH sangat2 pada semua yang sudi datang dan membaca hasil tulisanku disini.
jumlah kedatangan pengunjung ke laman warQah sebenarnya tidak memberi sebarang keuntungan dari segi wang ringgit dan harta kepada aku kerana aku tidak pun terlibat dengan nuffnang atau apa2 aje yang mengharapkan kedatangan pengunjung untuk menjana wang ringgit. Namun sedar atau tidak, jumlah kedatangan pengunjung sebenarnya memberi impak yang besar untuk memotivasikan diriku untuk terus menulis di sini. Rasanya penghargaan ini lebih baik dari wang ringgit kan!? ^_^
kelewatan menghantar post baru, membalas comment tepat pada masanya gagal dilaksanakan jika aku berada didalam mode yang terlalu sibuk. MINTA MAAF yang teramat sangat kepada pembaca/pengunjung laman ini oK ^_^, baiklah sebagai tanda penghargaan sekali lagi kepada kalian, aku kongsikan kat sini jumlah statistic yang berjaya direkodkan oleh blogger untuk blog warQah daUn papYrus ni yarkh~ huhuhu macam lawak pun ada jugak :D

buat pertama kalinya warQah berjaya mencapai pengunjung harian tertinggi  pada bulan Disember ni,
Terima Kasih korang ^_^

hah!! yang ni pulak kalian boleh lihat sendiri,
zaman2 tanpa update membuatkan warQah seperti hidup segan mati tak mahu~
alhamduliLlah meningkat dari bulan ke bulan..
biarpun x setinggi statistic blogger hardcore tp aku tetap bangga dgn jumlah tu  (",)

p/s: X sempat nak buat watermark warQah muDa atau warQah daUn papYrus >_<

2 التعليقات:

Amir says:
at: December 31, 2010 at 7:15 PM said...

selamat tahun baru rizqan.. hehe,tahun depan buat yg terbaik lagi...asih ramai yg sudi membaca warQah ini

perindu_خلافة says:
at: December 31, 2010 at 11:36 PM said...

eiD milad amir.. insyaALlah aku akan buat lebih baik utk hari² mendatang,

aku harap ko pun boleh update blog ko sket², untuk 1st entry mgkn boleh perkenalkan sket pasal diri ko ke, atau pasal biotech ke, masuk je 1st entry nnt aku terus jadi follower blog ko keyh ^_^