Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Sunday, December 5, 2010

tag by DiLla da siap ^_^

1)    Pernah x anda rasa hot ?
Zaman² sekolah dulu.. sekarang cool jep~

2)    Upload wallpaper yang anda guna sekarang.

3)    Cerita pasal wallpaper tersebut..
Aku dapatkan wallpaper ni dari graphicshunt(dot)com.. lepas tu aku edit sikit pakai photoshop letak rehlah di bumi Allah...supaya kesedaran x hilang bila duduk depan lappy neyh..

4)    Bila kali terakhir anda makan pizza ?
Pizza Hut sem lepas dengan danny..
Dominos Pizza last sem aku kat CenFOS
Pizza seringgit x ingat la plak~

5)    Lagu paling terbaru anda dengar ?
For The Rest of My Life (bukak je blog terus terdengar)
haish.. bias la plak kan!!  So aku ambik lagu sebelum tu je la,
hurm~ Maal Hijrah RTM.. ♪ satu muharam detik permulaan ♫

6)    Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini ?
Monolog dalam hati (!!!)

7)    Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa ?
Sila rujuk sini: episod 1 episod 2

8)    Tag lagi 5 orang ?
Erk.. nak tag sape lagi, cam semua orang da buat jeqk~
Khairul Umin
Fathi Mustapai
Adib Amir
Saifuddin Othman

9)    Siapa orang no.1 kepada anda ?
Kawan sejak matrix..

10) Katakan sesuatu kepada orang no.5
Aku da jumpa satu lagi tempat yang ada Tomyam Ho li yau~

11) No. 3 ada hubungan dengan siapa?
Hahaha~ kalo bagitaw kat sini, kecoh satu UIA nanti..

12) Bagaimana pula dengan no.2 ?
Dia single kot sekarang.. eh, ye ke!? Atau aku silap!!

13) Kata-kata cinta untuk orang no. 4 ?
erk.. kita bercinta ke dib!?

14) Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang anda tag.
Mereka sumer BFF aku.. insyaALlah duniya (+) akhirah~,
Classmates aku,
3rd year Students of Biomedical Science,
penyimpan rahsia besar... masa 1st time aku pegi UIA Gombak,
ketakutan menunggu result yg bakal kuar esok; 6 dec 2010 (confirm!!)

8 التعليقات:

نور فضيلا says:
at: December 5, 2010 at 10:16 PM said...

rizqan, dowang semua ade blog ke?
pudin tu ha..beriya je nak blaja. ke dah ade?hehe..
thx!

perindu_خلافة says:
at: December 5, 2010 at 10:33 PM said...

hahaha..
faisal sorang je ada,
ye la dah sumer kawan2 blogger kita da kena tag, xkkn nak tag sekali lagi kn, so aku tag je la kat dorang.. ngeh3 boleh kn!? >_<

نور فضيلا says:
at: December 6, 2010 at 3:46 AM said...

boleh3..tadahal~~
=))

alamak..xpasan pujian psala layout tu..now da berwajah baru!
yg rizqan puji tu sebenanrnye layout lama.cuma buang header je. heee

perindu_خلافة says:
at: December 6, 2010 at 6:51 AM said...

tadahal..!?
hahaha, sebenarnya salah sorang dr 5 org tuh pn suka guna perkataan tuh~
>_< ada fair ek!? huhu

oH ye ke, tp nmpk yg kali ni lagi smart, x serabut sgt ^_^,
mgkn sbb header sblm ni terlalu besar kot,

Unknown says:
at: December 6, 2010 at 9:26 AM said...

nape ko tag org takde blog..hahha..nanti dieorg nak wat katne??

All the best utk ptg ni..wargh~dap dup
seram!

perindu_خلافة says:
at: December 6, 2010 at 11:16 AM said...

abes tu nak tag kat sape lagi..
hahaha~ lgpun kn RuBy,
aku xnak buat surat berantai,
nnt jadi cam systm pyramid plak,
heheh

uits petang neyh >_<
♫ dam dam dum.. ♪

نور فضيلا says:
at: December 7, 2010 at 12:35 PM said...

hahaha..sape yg suke tadahal tu? kehkeh..

perindu_خلافة says:
at: December 7, 2010 at 2:49 PM said...

ngahaha.. x boleh bgtaw,
neyh rahsia.. xpe2,
rizQan simpan elok2 k.. kite2 je taw dila ade fair ngan dia,
n sape die tuh plak biar rizqan sorg je taw.. ^_^