Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Wednesday, December 8, 2010

seminggu due

            asSaLaMu’alaikum... hurm untuk entry kali neyh, x lebih untuk describe ape yg aku [sepatutnya] akan buat dalam seminggu due neyh je k, tP ade sahabat aku penah cakap:~

“...kalau boleh kita jangan inform kat public apa yang kita tengah dan akan buat! BAHAYA...”,

oK lah aku faham maksud ko Danny.. thanx sebab ingatkan aku, nywy aku cube bagitaw ape yg patut je. Hurm bermule dgn 8 Dec 2010 bersamaan ngan 2 Muharam 1432; kalo ikut plan awal aku memang nak balek kuantan ari neyh.. cz kalo balek awal boleh buat persiapan untok sem 2 nanti kn~ tapi cam berat je hati nak tinggalkan rumah  >_<, akhirnye aku decide untok balek hari sabtu je.. huhuhu, alang² ade kenduri kat Sg Udang mase tuh, so lepas je kenduri boleh la mak (+) abah hantar terus aku ke Melaka Sentral. Tiket bus pun dah beli semalam,
D’katekan esok plak 9 Dec adalah hari pendaftaran subjects untok students level 3 (+) new intakes, arghh.. mesti server akan jem lagi!! Tapi nak x nak aku akan cube utk access masuk jugak, sebab kalo dapat register awal bnyk la sket pilihan class yg available. ^_^
insyaALlah, kulliyyah start plak 13 Dec 2010.. n aku percaye; 1st day tu pun da memang kena attend lectures walaupun ramai je yang confirm x balek lagi dari rumah masing² waktu tuh. Btw aku tetap hadir awal sebab join cycling program, tepat seminggu dari hari ni lah program cycling aku tuh. Hurm rasa badan macam dah kurang fit je skarang neyh, maklum la duduk rumah jadi pemalas sket. Kalo kat campus tu rajin la trun padang.. haish~ harap² xde masalah nanti,

psstt..: Bie jangan buat² lupa plak janji nak belanja naan cheese kat Mahallah Farouq tuh ea, aku ke UIA Gombak 15 Dec untok cycling program ke UIA Kuantan... hehehe

9 التعليقات:

perindu_خلافة says:
at: December 8, 2010 at 10:46 AM said...

testing masa :D

نور فضيلا says:
at: December 8, 2010 at 11:27 AM said...

haha..kat cni plak dia testin masa..
betul..berebut server ni kdg2 best gak!

Khalidah Khair says:
at: December 8, 2010 at 12:13 PM said...

kat uia kuantan pun kene berebut server ek...
samalah dengan alid kat sini...
kadang2 tuh rasa nak nangis pun ada...
sebab selain nak kelas yg available, nak kena kejar jam kedit gak...huhu...
tapi Alhamdulillah bila semakin naik sem semuanya dipermudahkan...
sebab student sem atas akan isi dahulu lepas tu barulah student sem bawah...

selamat memulakan semester baru...
alid baru sahaja nak bercuti..

=)

Ainna Jalil says:
at: December 8, 2010 at 1:55 PM said...

awak org kuantan ke?

perindu_خلافة says:
at: December 8, 2010 at 2:29 PM said...

diLla.. sbelum ni rizqan x set masa kat blog neyh gune GMT+8.00 tp GMT-8.00, hahah.. tu yg check balek tuh.. yup seronok, malam ni nk ready awal² ^_^

perindu_خلافة says:
at: December 8, 2010 at 2:37 PM said...

oH camtu plak ea alid..
kali ni mgkn server x sesesak masa tgk result hari tuh, coz setiap level study dah dibahagikan waktu register tertentu, tgk result hari tu serentak lebh 20k (melibatkn student dr gombak+kuantan) rempuh server uia mana x jem.. heheh,

kalo dkat uia lain sket,
sbb dorg dah siapkan study plan utk studnts, kita cuma follow je, so x perlu risau sgt dgn credit hr n contact hr tuh, cuma dalam usaha nk dpt class depan² la mgkn susah sket, lambat je penuh ^_^
thanx,
mengharapkn sem ni lebh baik dr yg lpas..

p/s: adik rizQan baru nak mula cuti :p

perindu_خلافة says:
at: December 8, 2010 at 2:38 PM said...

enna..
saya tinggal kat melaka skrg ni,
study je kat kuantan ^_^

Ainna Jalil says:
at: December 9, 2010 at 8:04 AM said...

ohh. awak blaja kat kampus uia kuantan kat im tu eh?
enna orang kuantan saje >.<

perindu_خلافة says:
at: December 9, 2010 at 1:38 PM said...

la ye ke enna.. kebetulan kn,
yep saya study kat uia.. dah 3 tahun pn kat situ (",)