Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Sunday, March 6, 2011

berubahlah demi kekasih hatimu T_T

Sengaja-ku perlangkahkan kaki melebihi seribu,
Agar dengannya tenagaku dapat dikurangkan,
Kesan kemarahan dapat diperturunkan,
alhamduliLlah.. aku tidak menyusahkan sahabat,
subhanaALlah.. kejayaan itu dapat-ku genggam erat,

kulihatnya kemas berbaju tradisi,
sedang aku menunggu jawapannya,
hendak ke mana dirinya lagi!!
jawapan yang tidak pernah muncul sejak semalam,
masih membatu bisu..
bersiap dan terus pergi;
seolahnya aku tidak wujud dibumi ini,

namun tidak hadir sedikit pun amarah pada ini hari,
kerna aku tahu, baru tersedar dari lamunan panjang;
kewujudanku tidak diperlukan,
biar ada disisinya atau tidak ada,
ia seolah tiada beza... kerna asasku tidak membantu,
dia mampu berdiri sendiri,
sudahlah.. aku juga perlu bergerak sendiri,

suatu pelajaran baru untuk hari ini;
Senyum Ketika Marah~
Persoalannya BOLEHkah !?
demi engkau tidak dapat ku lakukan,
namun atas nama kekasihku insyaALlah aku berusaha;
Bantu aku YA ALLAH.. agar akhlakku indah bak RasuluLlah ^_^

4 التعليقات:

HAKIM
at: March 6, 2011 at 5:33 PM said...

abg rizqan, lately sy tengk abg mcm down.tulisan abg da x ceria mcm dulu.. sy doakan abg kembali happy, sebab sy percaye abg boleh handle hal2 mcm ni.

sy selalu sgt nak jadik mcm abg, org yg plg kuat semangat pernah sy jumpe, abg kena byk bersabar k, sy rindu nak dengar nasihat dr abg lg.. thanks sebab abg byk ajar sy masa kite tggl asrama dulu =)

perindu_خلافة says:
at: March 6, 2011 at 8:41 PM said...

terima kasih hakim..

dah terlalu banyak yang berubah antara waktu dulu dengan sekarang, mgkn abg yang hakim kenal dulu pun bukan lagi abg yang sekarang, abg minta maaf sebab gagal kawal diri sendiri sekarang ni, suatu yang tak sepatutnya abg buat :(

{she-who-must-not-be-named} says:
at: March 8, 2011 at 1:57 PM said...

rizQan da ok ke??hope everything turns to normal again..mau rizQan yg ceria seperti dulu :)

perindu_خلافة says:
at: March 8, 2011 at 6:40 PM said...

alhamduliLlah.. rasa lebih baik dari sebelum ni ^_^