Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Friday, September 10, 2010

e-card raye dari aku...



                Hah… seperti yang korang da seDia maklum, aku ada nyatakan pendirian untuk x meng‘wish’ eiD sampai arr waktunya tiBa-kan, tujuan aku x lebih; sebab menghormati Bulan Ramadhan al-Mubarak neyh~ insyaALlah azan maghrib ari neyh adalah penentu beza Ramadhan dan Syawal 1431 Hijrah. Yang mana aku akan mule meng‘wish’ seperti yang telah digalakkan oleh Baginda RasuluLlah s.a.w agar diperbesarkan eiDulFitri dan eiDul’aDha… hohoho, lupe plak nak tulis kat awal tadi SaLaM’alaykum sumer >_<
                Aku da pun sediakn special e-card raye utk korang sumer, dan lebih special utk pembaca warQah daUn papYrus sebab aku uploadkn kat sini dulu. Huhuhu… utk kawan² FB sila tunggu dekat waktu maghrib yarkh~ ^_^

0 التعليقات: