Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Friday, July 9, 2010

mahallah Ooo mahallah


                SaLaM‘alaykum… alhamduliLlah da 2 malam di Kuantan, walopun masalah mahallah masih lagi belum selesai. Tapi aku tak boleh cepat melatah, masa neyh arr Dia cuba nak tunjukkan macam² nikmat yang Dia da bagi n nak bagi. Betol jugak kata Danny, dari sini la kita dapat tengok sapa kawan² kita. Hurm~ sedang dalam proses perempatan neyh, banyak yang aku rasa kurang selesa sebenarnya. Ye arr menumpang bilik orang, takde katil, locker n meja sendiri. Mesti satu perkara yang susah untuk aku biasakan dari suasana sebelum neyh. Aku cuma berharap masalah ni dapat la diselesaikan seberapa segera yang mungkin. Paling lama aku rasa boleh bertahan sampai esok [11Julai2010].  Kalau masih tak dapat masuk mahallah baru sehingga esok, aku takut sikit sebanyak kerja n emosi aku terjejas. Ya Allah, aku mohon diperkukuhkan Iman-Qu agar tak mudah menyimpang dari Jalan-Mu. Bagi pihak diri sendiri, aku ucapkan Terima Kasih kat semua kawan² yang ambik berat, SRC, MRC dan admin UIA sendiri yang cuba sedaya upaya untuk menyediakan prasarana terbaik untuk kami. Walopun masih banyak kekurangan tapi aku tetap memandang mereka sebagai badan organisasi yang bertanggungjawab. Harap amanah yang digalas menjadi beban yang mampu dipikul dan dipermudahkan untuk soal dan jawab di akhirat kelak. Ameen ^_^

0 التعليقات: