Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Friday, July 16, 2010

ari yang sebuk.. bukan fesbuk,


                WohOoo.. bermulenya ari yang penoh busy untok aku dalam minggu pertame neyh. Walopun kebanyakn lecture baru je masok introduction, tapi program² students da berlambak nak mule. Bagi aku pulak, cukup la 3 program je yang aku akan join untok semester neyh… xnak lebih² da coz aku xnak sampai stuDy aku jadi kucar-kacir cam sem² yang sbelum neyh. Huhuhu, walopun result makin best n CGPA makin meningkat tapi aku stil x puas ati. Ingat lagi, naQib aku pnah cakap “jangan cepat puas ati dengan ape yang kite buat, sebab bende tuh hanye akan buatkn kite semakin tertinggal kat belakang!”. Betol n aku setuju 100%, so sifat camtu akan aku cube kekalkan. ^_^
                Tentang program yang aku da assigned untok join sem neyh termasuk arr jadi PC untok Cultural Carnival 2010 (CC‘10) khusus untok Closing Ceremony n Cultural Competition, insyaALlah kalo xde aral melintang.. event tuh akan D’adekn pada 1 August 2010 depan. Pastu aku bakal terlibat dengan Program Cycling IIUM 2010, yang mane aku akan jadi Asst HC of Welfare Bureau, dalam program tuh. Program berbasikal dari UIAM Gombak ke UIAM Kuantan tuh akan ambil mase lebih kurang 3 ari, dalam mase yang same kami akan jalankan program di checkpoint² yang da pun D’sediekn. Dan insyaALlah yang terakhir skali aku akan join IKOD 2010, memegang post Head Com untok Sport Division yang mane *IKOD neyh rebranding untuk **I-Quest yang da pun penah berjalan 3 tawon sbelum neyh. 2 program I-Quest sbelum neyh da pun aku join, dan neyh pulak merupekan program terakhir untuk acara terbesar UIAM Kuantan Campus neyh yang aku akan join. Tawon 4, aku da bertekad untok x lagi mahu meng’organizekn’ program² lagi melaenkn datang n support program² yang akan diadekan oleh muke² baru plak. N secare terbuka aku boleh kongsikan pengalaman aku sepanjang program² yang aku active sangat join sebelum neyh, huhuhu… especially post as Program Coordinator lah, post paling berat, penat, dan mencabar untok satu² program. Betol, memang post neyh arr yang tentukan same ada program yang dijalankn tuh berjaya atau pun tak :)
                Seperti yang aku maklumkan tadi bahwe tawon neyh; merupekan tawon akhir untok aku bergerak active n aku takkan pegang post² penting lagi untuk m’organize program mase tawon 4, coz aku rase da tibe mase untok orang laen pulak dapat experience yang memang kite xkkan dapat dalam lectures n lab exercise tuh kecuali melalui program² cam neyh.. pape pun satu jangan lupa, stuDy jangan sket pun terabai k >_<, wish me Best n Luck untok ari² mendatang… ameen,

P/s:  …untuk tuh, aku akan pastikan bahwe aku akan bagi commitment tertinggi untuk melaksanekn program² yang da pun D’rancang tuh untok pastikan program² tuh yang terbaek sepanjang penglibatan aku dalam dunia campus seorang mahasiswa…
*IIUM Kuantan Open Day
** IIUM Kuantan Festival

0 التعليقات: