Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Tuesday, October 13, 2009

kepenatan+kerisauan=puas hati

              Akhirnya selesai Aidilfitri BANQUET ’09, walaupun agak sikit kelam kabut tapi rasanya ini adalah pengajaran untuk masa depan. Aku tak tujukan perkara ni pada sesiapa melainkan pada diri aku sendiri! Jujur, banyak sangat kelemahan yang perlu aku baiki. Walaupun cuma memegang post sebagai Special Tasks, tapi aku hanya dapat laksanakan 20% je dari keseluruhan perkara yang dipertanggungjawabkan. Maaf kawan2~, sebenarnya ini kali pertama aku pegang headcom untuk program2 macam ni. Sebelum ini post aku hanyalah sebagai subcom! Tolong bagi tunjuk ajar...
              Hari sabtu yang akan datang ni pulak, aku bertanggungjawab sebagai Program Coordinator untuk slot Motivasi. Aku akan berusaha sebaik mungkin bagi memastikan semuanya berjalan lancar dan mengikut plan seperti yang dirancang. InsyaAllah..
              Pasal gambar Jamuan Raya ni pulak, agak terkilan jugak sebab banyak sangat gambar yang rosak. Dari 402 keping, boleh dicongak gambar yang elok! Hanya dalam 15 peratus je yang boleh tahan, yang lain hancur. Tapi nak buat macam mana, aku yang suruh diorang pegangkan kamera! So, sekarang ni kena tanggung sendiri la, adoiyai. Yang aku harapkan sekarang, sesiapa yang bawak kamera dan ada gambar2 tu tolong la share2 kan ye! Mengharap sangat2 >_<
              Last sekali, puas hati dan seronok jugak la. Walaupun agak kepenatan masa aku menulis blog ni, hahaha ^_^... dah la nanti aku post gambar2 yang best kat fb, yang tak best pulak aku akan simpan jugak~ SEBAB... hehehe,

0 التعليقات: