Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Wednesday, October 14, 2009

cerita ringkas waktu terdesak!

              Assalamu’alaikum...

              Wah3! Makin padat waktu sekarang ni rasanya, tapi sayang pulak kalau aku tak curi sikit masa yang ada ni untuk menulis kat warQah daUn papYrus. Bagaikan hujan lebat turun dari langit, kadang2 rasa macam tak tertanggung beban yang dipikul tp... dalam Quran Dia dah sebut yang Dia takkan bebani hambanya melebihi dari apa yang termampu. Jadi maksudnya, seberat mana pun ujian kali ni. Aku masih punyai kekuatan untuk hadapinya! insyaAllah...
              “Ya Allah, kau perkukuhkanlah hati hamba-Mu ini dengan semangat cinta-Mu yang Maha Tinggi!” ameen
              Berkenaan perkara yang berlaku dalam 2,3 hari ni. Pertama sekali majlis jamuan aidilfitri untuk batch aku dah pun berjalan dengan jayanya. Masalah tetap wujud tapi itu semua adalah sebahagian ‘cikgu2’ yang bakal memastikan hari depan yang lebih baik! Manakala hari ni pulak, sorang senior medic datang bilik aku; melawat. Yang ni malu sikit sebab aku dengan tak mandi lagi leka main computer. Adoi~ dah kantoi, nasib baik la dah siap solat maghrib! Huhuhu.. sebenarnya dia nak ajak pergi musolla sama2, tu je >_<
              N hari ni jugak aku dapat kenalan baru, bro aiman n imal yang yang kenalkan aku. Budak ni direct intake ke UIA. Sebelum ni stuDy kat UiTM, persediaan sebelum ke overseas tp sayang dia takde rezqi nak keluar. Takdirnya dah tentukan untuk dia stuDy kat UIA, so aku selalu jugak jumpa tapi takde la nak tegur~ sebab kami lain department walaupun satu kulliyyah. Nama Helmi(tak tahu la kalau salah eja pulak), tinggal di Besut n dah kenal dengan bro aiman n imal (bro 2 orang ni kembar; n penah jadi roomate aku mase kat matric dulu!). tu je yang aku tahu pasal kawan baru ni.
              Esok pulak ada VIVA untuk practical microbiology, alhamdulillah sebelum ni report fullmarks. Harapnya kefahaman yang ada ni akan buatkan aku boleh jawab soalan2 yang diajukan nanti. Ameen...
              Nak sambung stuDy balik ni, Final touch... pas subuh esok da taknak baca dah ^_^

2 التعليقات:

Unknown says:
at: October 15, 2009 at 12:24 AM said...

Selamat maju jaya dalam pelajaran :)

perindu_خلافة says:
at: June 8, 2010 at 10:48 AM said...

thanx Szakif.. huhuhu,
sory sgt2 lmbt reply msg neyh coz~
fham2 je la ea (",)