Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Wednesday, September 19, 2012

langkah kaki ke pentas cac...


adalah pintu masuk ke dunia realiti !!
...pakaian inilah yang bakal disarungkan pada tubuh penconteng warQah nanti~ 


Jubah Konvokesyen UIAM



Dan ini pula adalah Bicara Tuhan mengenai Pakaian Terbaik ...

يَا بَنِي آدَمَ قَدْ أَنْزَلْنَا عَلَيْكُمْ لِبَاسًا يُوَارِي سَوْآتِكُمْ وَرِيشًا وَلِبَاسُ التَّقْوَى ذَلِكَ خَيْرٌ 
 ذَلِكَ مِنْ آيَاتِ اللَّهِ لَعَلَّهُمْ يَذَّكَّرُونَ

O ye Children of Adam! We have bestowed raiment upon you to cover your shame, as well as to be an adornment to you. But the raiment of righteousness,- that is the best. Such are among the Signs of Allah, that they may receive admonition!

Al-Qur'an, 007.026 (Al-Araf [The Heights])

6 التعليقات:

RuBy Razali says:
at: September 20, 2012 at 5:17 PM said...

tak sabar ni weiiii!!!!!!!!!
ahahahah~
>.<!!

NooR AzLen BinTi HaRoN says:
at: September 20, 2012 at 6:33 PM said...

mabruk!!!

Insyaallah,bakal mnyarung persalinan spt ini juga bln 10 nnt.

kpd semua bakal2 graduan,Tahniah!!


perindu_خلافة says:
at: September 22, 2012 at 10:42 AM said...

RuBy RaZaLi..
huhu aku pun dah x sabar ni, sebab tu saja buat entry pasal convo awal sikit ^_^

perindu_خلافة says:
at: September 22, 2012 at 10:45 AM said...

jzkk NooR AzLen BinTi HaRoN..

walhamdulillah, mabruk aidhon ^_^

shameer.haqeem says:
at: September 23, 2012 at 6:31 AM said...

As salam..tahniah abg rizqan! xsaba nk tgk pics. hehe..

perindu_خلافة says:
at: September 23, 2012 at 12:31 PM said...

wa'alaykumussalam.. terima kasih shameer,
insyaALlah nanti abg upload kat blog ni, jaga diri kat bumi irish ^_^