Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Tuesday, May 17, 2011

entry pasal nama panjang.. >_< ngee

                Sebaik sahaja penconteng warQah membaca entry terbaru dari tinta pena sahabat beliau, maka dengan pantas dan tangkas.. diambilnya 2 butir telur, 1 bekas periuk dan 1 liter air panas. Maka direbus akan ia (telur) selama 7 minit, selepas dari itu dipecahkan telur suku masak tersebut dan dimasukkan kedalam cawan. Di campurkan dengan 3 sudu kicap manis, lalu dimakan dengan rakus. Sambil itu penconteng warQah cuba membayangkan yang ditelan itu adalah entry sahabat beliau yang bertajuk {simple yet ada makna and penuh barakah}... hahaha ^_^
                Aku gurau je la ejatie~ x sangka pulak sampai ko terpaksa buat ayat tambahan kat bawah entry ko tu lepas aku comment... kawan² nak tahu x apa ayat tambahan ejatie ni? hah apa kata pergi tinjau kat blog beliau sekejap, ayat (p/s:) ni sebenarnya xde pun masa 1st time penconteng warQah comment entry tu~ tapi kali kedua melawat kat sana, ayat tu dah wujud pulak.. huhu [no heart feeling yarkh~]
                Bercakap soal nama, dulu penconteng warQah pernah jugak ulas pasal nama² ni. Tapi berkenaan dengan diri beliau lah... kali ni penconteng warQah nak kongsikan pulak nama² pilihan; yang beliau jumpa saat mencari nama untuk anak warden beliau yang baru lahir.

Muhammad Faqeh Amiry
Muhammad Faqeh Lutfy

                Hah amacam ejatie.. pening x tengok nama² kat atas ni, actually ni baru 2 dari lapan nama pilihan, ngeh3 >_< kalo nak tahu yang seterusnya kena tunggu entry akan datang la yuk~ ^_^

p/s: Oh ye.. andai kata la nama² ni merupakan nama anak² penconteng warQah nanti... boleh tak sahabat² bayangkan sekejap, macam mana traumanya seorang ejatie ingin menyebut dan key in nama² ni dalam komputer untuk data keluarga Alumni UIAM BSBM’12... (“,)

entry ini ditulis pada 4:11 PM (16 Mei 2011)
autoupdate untuk warQah daUn papYrus,

6 التعليقات:

Nuryn Weida says:
at: May 17, 2011 at 10:14 AM said...

hahahaha...serius ain gelak je bace..macam berbalas2 pulak rizqan ngan kak ejatie ni..haha

perindu_خلافة says:
at: May 17, 2011 at 12:13 PM said...

hahaha ^_^ saje kenakan ejatie,
lagi pun sekarang ni kena jimatkan masa utk berfikir entry ape yg nk kena letak atas warQah, jadi gunakn n3 dr blog sahabat2 lain sbg modal >_< huhu

{she-who-must-not-be-named} says:
at: May 17, 2011 at 12:31 PM said...

heyhey..nak tergelak guling-guling aku baca entry ni.hahaha..naik kebas la tangan aku nak isi form alumni korang nnt.hadoiii *sambil tampar-tampar pipi*..nama panjang tapi aku senang ngan nama tu, means ada maksud takpe la.tapi aku memang senang nama anak aku 2 patah je cth Muhammad Adam.pendek.cikgu panggil pon senang.hahahahaha ^____^

Norlyana Nasrin says:
at: May 17, 2011 at 1:14 PM said...

hehehe nak join gak!!
kalau kte nak letak nama pendek2 je huhu
1. Muhammad
2. Mukhriz

huhuhuhu (^-^)

ejatie
at: May 17, 2011 at 9:27 PM said...

see rizqan.nasreen sokong aku.yeayyy!!

perindu_خلافة says:
at: May 20, 2011 at 10:45 PM said...

ejatie --> hahaha gelak ea, hurm aku setuju jgak dgn pandangan ko tu.. zaman sekarang ni terlalu panjang nama tp akhirnya panggil nama lain jugak, pasal nama aku tu.. ada sebab kenapa ada 3 ketul, huhu ^_^

lyana --> hurm bagus².. yg penting salah sorang biarlah ada nama Muhammad kn :D