Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Wednesday, October 20, 2010

thanx sumer ^_^


                weyH korang²... neyh 1st time aku update blog dari computer lab (dahlia) taw, hahah. Bangge siot, ye arr coz selame neyh aku dok asyik mengadap lappy aku je untuk masukkan pape n3 kat warQah daUn papYrus. Sebenarnye aku nk kurangkan rate download-upload bband aku, sekali gus x sampai bandwitch dalam waktu yg singkat, BeSt x idea aku... huhuhu ^_^
                kawan² thanx yuk.. sape² yang bagi support kat aku dalam 2-3 ari neyh, n3 sebelum neyh bukannye aku dok melepas geram jaoh lagi nak citer keburukan orang. Cuma aku rase selain dari Dia, aku ada warQah jugak yang boleh sentiasa dengar ape je yang aku nak citer. Citer sedey ke, gembira ke, sumer aku letak kat sini,
kak RaiHaN terima kaseh cz bagi pesanan tuh. Pas rizQan fikir² balek memg betol.. biarkan je ape yang orang laen nk buat kat kite, yg penting kite kena jage ape yang kite nak/akan buat pada orang laen. Sebab tu yang akan dikire bagi kita kelak, terima kasih kak ^_^
mamat (+) nuha, walopun korang berdua x penah taw masalah aku utk 2-3 ari lepas.. tapi aku patut berterima kasih jugak dengan korang, cz perangai korang selalu je buat aku nak tergelak.. s(kurang)²nye buat aku lupe kejap problem yang aku ade, best gilew ade kawan yang happening mcm korang. Hahah.. >_<
oK, utk ucapan terima kasih da abes kot... nanTi aku update n3 yang boleh boost up secretion of our adrenaline untuk ari neyh k, [yoyo o je >_<]
hahaha... asSaLaM’alaykum

6 التعليقات:

Norlyana Nasrin says:
at: October 19, 2010 at 12:41 PM said...

be happy coz the world will be more brighter (^-^)

Unknown says:
at: October 19, 2010 at 1:17 PM said...

masalah kawan ni kan..pada aku la kan~
takkan selesai sampai bila2...
yg penting diri kita dulu
jadi bak kata mdm EAP ,
"dont have negative thoughts of thing u cannot control"

buat yg tu selesai masalh..
hehe
cam mak nenek la pulak ak..hahaha

perindu_خلافة says:
at: October 19, 2010 at 2:55 PM said...

lyana --> insyaALlah.. thanx k,

Ruby --> hahaha, memg sesuai jadi mak-nenek neyh..
betol jugak, lebih baek kite control sesuatu yg kite boleh control dari mengharapkn perubahan pada benda yg memg x kan bergerak mngikut ape yg kite nak kn.. thanx jgak Ruby, ^_^

Raihan says:
at: October 20, 2010 at 12:12 AM said...

^_^ yey Rizqan dah kembali senyum.. Dik, if u have anything to share, just tell me ockays.. Akak pun masih belajar nak meniti hidup ni.. wuwu~

Chaiyyok! and all the best for ur final keyh ^_^

Unknown says:
at: October 20, 2010 at 4:39 AM said...

Rizqan,

betul cakap ruby..
perasan tak,
lately kita semua ni suka betul nak quote mdm yati punya words of wisdom..

btw..
masalah = creation of mind
and how to solve it?
the answer = dont ever create it..

perindu_خلافة says:
at: October 20, 2010 at 7:27 AM said...

insyaALlah kak Raihan..
n thanx yarkh 4 those wishes,

thanx damia,
rizQan cube berubah utk jadi lebih baek.. ^_^