Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Sunday, October 17, 2010

makan+sahabat+amanah

                SaLaM’alaykum… awak, hari neyh saye nak citer sket pasal makan petang saye! Walopun petang da nak masuk malam tapi sbenarnye saye makan tuh utk tengah hari punye. Haish.. ape yang saye merepek neyh, pape pun saye harap awak faham @ awak boleh cube buat² faham oK.
Hurm.. saye x makan berat mase tengah hari tadi [pudin pun same] coz kami dok lepak kat umah Faisal, Adib, Meng, Nasr, Epi, Nasa, Shamel, dll. dari tengah hari sampai arr petang. Boleh arr anggap proses pelepasan lelah lepas assignment EAP di hantar. N pudin cam bese arr bile lapar ajak makan, saye ikot je coz xDe transport kn.. asal ajak je saye pegi, x ajak pn kadang² pegi~ haish... xDe arr, awak ingat saye neyh muke x taw malu ke, >_<
pudin ajak ke Black Canyon, huhuhu... saye  x penah pegi lagi tempat tuh utk makan. Awak penah pegi sane x? [saje je tanye, awak jawab ke x.. saye x rugi pun..!! kekeke, saye minx sorry ea wak!!] Di sebabkn pudin yang ajak so die arr lead, saye memg xDe idea langsung nk makan ape kat situ. alhamduliLlah akhirnye makan dgn puas ati, pilihan pudin [saye setuju je] makan set nasi (+) lauk² utk 2 orang. Memang best arr.. makanan yang dorang hidang memg seyhat kot, sumer cukup~
oK arr wak, sekarang saye nak citer dengan kawan² saye pulak.. kalo awak nak teros dengar pun boleh.. heheh
syukur sangat kat Tuhan.. sebab dapat kawan² macam yang aku ade sekarang neyh, asyik ajer bagi peringatan kat aku... JazakALlahu Khairon, macam semalam Faisal sempat je tego aku sebelum class start. Aku taw ade je sista² yang pandang aku ngan faisal mase tuh, tambah lagi muke aku yang agak berkerut menahan ego.. huhuhu, nasib baek Faisal buat lawak kat depan n masing² dok gelak so aku pun cool arr sket, btw thanx sa coz ingatkan aku pasal tanggungjawab tuh.. aku faham point ko tuh, ^_^
sambil makan² tadi pun pudin ade ajar aku satu pekare lagi, yang mana boleh jadi peringatan utk mase depan. D’sebabkan ini merupakn ‘dating’ ke-2 antare seorang aku ngan seorang pudin, make berlaku arr perbincangan dari hati ke hati [sebenarnye pudin gitaw aku, “kalo arr aku ade awek, aku x keluar ngan ko rizQan.. hahaha!!”]. Serius, jujur je bagitaw~ memang dalam hati aku pun macam tuh jugak arr din... tapi dari soal komitmen, haish entah arr [monolog seorang rizQan] =_=
                tanggungjawab rizQan, TANGGUNGJAWAB neyh bukan untuk maen²
               
25 September 2010         – BistroDelifrance, Megamall Kuantan
16 October 2010               – Black Canyon, ECM Kuantan

8 التعليقات:

Norlyana Nasrin says:
at: October 17, 2010 at 8:14 PM said...

ooo dating dgn pudin chan ye?
huhuhuhu ;p

perindu_خلافة says:
at: October 17, 2010 at 10:11 PM said...

hahaha..
pegi makan je lyana,

yg rizQan nak highlight kn kat sini,
pudin neyh arr kat mane² pun sempat bagi tazkirah,
bagus gilew ^_^

Norlyana Nasrin says:
at: October 17, 2010 at 10:46 PM said...

huhu dating gak 2..
pudin bg tazkirah apa?
yang kte tgk dlm ni tulis
pudin: "kalo arr aku ade awek, aku x keluar dgn ko rizqan"
hehe ape yg tazkirahnya?

Unknown says:
at: October 17, 2010 at 11:39 PM said...

nasrin
hahha...ko ni~ takkan la dia nak tulis semua..hahha

Norlyana Nasrin says:
at: October 18, 2010 at 12:48 AM said...

yela mesti la nak tau sebab kata highlight tang tazkirah..ngehehe curiosity kills the cat

perindu_خلافة says:
at: October 18, 2010 at 2:02 AM said...

oH x nampak lagi ea..
sebenarnye bile pudin cakap pasal awek tuh,
ade maksud besar yg rizQan faham,

'Tanggungjawab'

benda neyh rizQan penah tulis dalam artikel lame dulu; tajuk

angah bila nak kawin

cz bile da ade commitment maksudnye ade amanah yg kite kena jage kat situ; baik awek, kawan, isteri, keluarga n laen²

huhuhu,
kan da terexplain panjg lebar, >_<

Norlyana Nasrin says:
at: October 18, 2010 at 2:55 AM said...

oh mcm 2..
fhm2 tq ye (^-^)

perindu_خلافة says:
at: October 18, 2010 at 7:22 AM said...

hahah ok,
welcome ^_^