Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Monday, October 11, 2010

12 ari bulan..

            SaLaM’alaykum rakan bloggers semua, hah ari neyh 12 October 2010 kn... hurm buat pengetahuan korang sumer ari neyh birthday antare BeStFrieNd aku kat uia neyh. Sape lagi kalo bukan si kembar BaD ngan PuDiN... huhuhu, budak due orang neyh memg popular gilew kat uia kuantan neyh, mgkn jugak popular dorang neyh da smpai uia gombak jugak. Hahaha... sbb tuh arr smpai x terbalas mesej kat fb n hphone; especially pudin arr smpai terpakse dapatkan PA untuk bantu trace mane² no yg die x kenal, so untuk BaD ngan PuDiN~ SanaH Helwah akhi.. BarakALlahu lakuma feed DunYa wal AkhiRaH, ^_^ insyaALlah,
Berkenaan dgn 12 ari bulan jugak, 7 bulan lepas; hurm 12 March 2010... merupakan tarikh bersejarah buat aku, yg mane kali pertama aku dapat jejakkn kaki aku kat bumi uia gombak. Waaahhh eXcited gilew mase tuh, lepas 4 tahun bergelar mahasiswa UIAM (2 tahun di matriculation center/CenFOS + 2 tahun di UIA Kuantan)baru dapat masuk uia gombak. Itu pun kebetulan sebab aku join Biomed Symposium dekat UPM, uia gombak dijadikan tempat penginapan kami untuk program selama 2 hari tuh. Woooo... yang paling xleh lupa ade insiden yang mungkin xkkan penah hilang dari kotak memori kami ber-6 yang mane, mahallah Salahuddin al-Ayyubi m’jadi saksi insiden tertutup diantara seorang aku, pudin, tihi, faisal, adib dan meng... huhuhu, weyH korang tutup mulut keyh, sejak dari insiden tuh tetibe aku rase appreciate sgt² dgn ukhuwah yg da terbina neyh, jujur dari ati seorang aku... aku sayang korang lebih kot... ngeee >_<, papehal jgn smpai ade orang laen tahu insiden sebenar keyh, malu weyh~ (“,)

p/s: insiden tuh berlaku 13 March 2010, n ko pudin jgn sebut² lagi.. hahahah

0 التعليقات: