Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Friday, October 8, 2010

cam nk nangis ar plak..


                SubhanALlah… hilang segale penat-lelah aku, perasaan bimbang ngan gelisah pun tetibe beransur kurang~ bayangkn dalam keadaan yang serba genting skarng neyh; IKOD dan segale macam dateline yang dok bertimbun menunggu aku kat ujung setiap tarikh, masihi n hijri. Aku boleh dapat ni’mat yang aku rase amat² bernilai utk jangka waktu sedesak neyh, Terima Kasih Tuhan~ semoga dngan ni’mat seperti neyh akn menjadi jalan petunjuk utk aku lebih mengingati-Mu, utk aku lbih mudah mendekati-MU dan dipermudahkan segalenya buatku. Ameen.. ^_^
                Kalo korang nak taw, [beberape jam lepas] telah pun di adekn Jamuan Raya khusus untuk pelajar tawon3 sains bioperubatan kat uia kuantan neyh, dalam bnyk² event yang berlaku tadi.. satu event tu  je yang hampir² buatkn air mate aku mengalir.. >_<, walopun event tuh skejap je tp smpai saat aku menulis article neyh, kesan-nya semcam xkan penah kunjung ilang, phew~

0 التعليقات: