Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Tuesday, June 22, 2010

22 June 2010


                Salam’alaykum.. alhamduliLlah, masih lagi diberi peluang untuk aku melihat dunia, menyentuh, menghayati, dan ber’ibadah untuk waktu yang sementara neyh! Hari demi hari yang berlalu kadang² menyedarkan aku bahwa waktu untuk pergi semakin hampir, dan kadang² menjadikan aku leka dengan kehidupan yang masih tak diketahui penghujungnye. Ntah lah, yang pasti aku perlu selalu menadah tangan memohon dari-Nya~ Ya Rabb.. Semoga Engkau hanya berikan yang TERBAEK untuk hamba-Mu yang lemah ini. o,;”)_
                Setelah hampir seminggu dalam keadaan yang kurang seyhat, hari neyh bermula hari yang baru selepas pulih sepenuhnya dari keadaan yang kurang selesa tuh. Dan sebaek je aku bukak dashboard blog neyh berlambak update blog baru dari kawan² semua. Aku tetap akan bace satu-persatu keyh~ dan yang lebih menyenangkan hati neyh bile aku lihat yang follower blog neyh makin bertambah se(hari)², syukur sgt².. mungkin bagi yang baru mengikuti blog neyh x faham sgt pembawaan penulisan-ku dalam blog warQah daUn papYrus neyh. Secare ringkasnye aku menulis tanpe ade sebarang pengkhususan dalam style penulisan-ku. Semuanye aku redah sendiri, tapi dalam mase yang same aku tetap pastikan ade input² bergune untuk semua keyh, ^_^
                22nd June 2010, banyak perkare yang berlaku hari neyh, antarenya; sepatutnye aku gerak dari rumah maksu-ku kat Subang untuk bermalam sehari pulak kat rumah maklang-ku di Bandar Sunway. Tapi nenek-ku kat sini ber(iya)² menghalangku dan mintak untuk aku bermalam sehari lagi disini. Jadi aku terpakse ikutkan je, taknak pulak bagi orang tua neyh susah hati. Hurm~ jadi aku delay sehari lewat balik ke rumah. Esok aku akan bermalam kat rumah maklang, lepas tuh lusa aku akan gerak balik ke rumah. Hari neyh jugak Shameer Haqeem akan mendaftar kat Kolej Mara Banting (KMB), dan untuk pagi neyh je aku da wish 4 orang punye birthday kat FB.
                Pesanan aku untuk semua follower blog neyh, atau sekadar datang jenguk dan singgah harap sangat dapat tulis kehadiran dan blog link korang kat chatbox tuh. Nanti boleh aku buat lawatan balas pulak… hehehe, (“,) itu je buat mase neyh >>> insyaAllah nanti aku sambungkan cerita Pengembara Masa Lampau tuh ea, assalamu’alaikum

4 التعليقات:

shssAdR says:
at: December 8, 2010 at 12:00 AM said...

salam, abg rizqan..trime kasih sbb ikut update sy,ismael n ahsraf.abg sehat??sy tgh cuti skg ni.bru smpt nak on.hehe.abg ni blog bru sy.hehe

perindu_خلافة says:
at: December 8, 2010 at 10:10 AM said...

وعليكم السلام
oh pasal itu ke.. sama²,
abg cuma nak taw perkembangan org² yg pernah abg kenal sebelum ni.. ^_^

hurm.. alhamduliLlah abg sihat,
shameer baru start cuti n abg plak dah smpai penghujung cuti.. huhuhu next week start lectures da, hope korang dpt gunakn waktu cuti ni sebaiknya k..

thanx jugak sebab bagi link blog baru ni, insyaALlah akn selalu bw ke sana; kirim salam pada Ismael skali, :D

shssAdR says:
at: December 17, 2010 at 2:37 AM said...

hehe..thanks abg,,
abg nih mmg kwn yg baek la.x mcm sy.

wah,,cptnye cuti..ktorg xtau nak watpe cuti nih.hehe..abg gud luck eh dlm ape2 yg abg ceburi!doakan ktorg gak eh.hehe

ismael kirim salam jugak.die bru je wat blog.hehe..abg tcare kay!hope 2 see u someday.hehe

perindu_خلافة says:
at: December 21, 2010 at 9:50 AM said...

most welcome.. ^_^
abg cuba utk appreciate setiap pertalian yang penah terbina, n abg rasa shameer pn sama~
insyaALlah.. sama² doa utk kebaikan dunia-akhirat,
pasal blog baru Is, abg dah pun jadi follower blog dia :)

p/s: maaf ambk masa lama utk reply msg ni balik cz abg busy dgn program seminggu lepas, blogwalking pn x sempat =_=