Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Thursday, August 30, 2012

penghargaan buat tetamu dan teman


29 + 6 = ?


Terima kasih buat Dr Rosliza, Nisa dan Khadijah yang sudi datang ke teratak saya pagi ini. Biarpun kedatangan yang agak mengejut, tetapi sempat jualah mak menyediakan sedikit juadah buat tetamu istimewa hari ini. Alhamdulillah selesai semuanya mereka semua berangkat pulang, Dr akan balik ke rumahnya di Kota Tinggi. Yang mana sebelum itu akan menghantar Nisa dan Khadijah ke Tebong untuk bertemu dengan emak Nisa.

Dalam masa sama, pudin menelefon untuk bertanyakan status jemputan ke walimahnya di titiwangsa esok. BarakALlahulakuma pudin dan farhana ^_^, maaf rasanya tidak dapat mengunjungi mereka esok, insyaALlah di rumah pudin nanti baru boleh hadir. Senang package sekali dengan badr~ terima kasih jugak untuk pudin sebab concern tentang kehadiran tetamunya yang tak seberapa ni,

Tapi kan.. ada sesuatu yang benar2 buat saya terkejut dan tak berhenti ketawa selepas mak tanya soalan. “Angah makan ke tadi ngah?”

“Makan, kenapa!? Gulp...”

Ingatkan baru hari ni nak start, rupanya dah terkantoi! Mak cakap, “start esok je la :P” =_=

# sila lebih berhati-hati ketika melayan tetamu 6 hari selepas ini

10 التعليقات:

RuBy Razali says:
at: August 30, 2012 at 4:41 PM said...

baru je jumpa dr rosliza hari tu~!!
pudin ngan farhana esok malam kan~ jauh benor nak pegi rumah pudin tu, maka aku ngan nasrin pegi esok je~ hahahhaha.. jadi kan nas??sekali aku je yg eksaited kang... muahehehehe~

p/s: lama tak jenjalan kat sini... padahal baru sebulan... hahhaha


perindu_خلافة says:
at: August 31, 2012 at 12:25 AM said...

yup.. Dr ada story jugak tadi,
ramai yang dah pergi buat clearance kan, aku je yg x pegi2 lagi~
ha'ah walimah dorang malam esok kat sumira place, ok hati2 esok..

p/s: aku pun dah rindu bumi kuantan ni, huhuhu

RuBy Razali says:
at: September 1, 2012 at 12:43 AM said...

sila pegi... tapi kalu taknak pegi pun takpe wei... tepon je ofis pun boleh sebenarnya... tapi transcript laen cite la plak... heheheheh

perindu_خلافة says:
at: September 3, 2012 at 8:33 PM said...

ok aku dah pegi, terbakar aku..
nnt aku story rehlah aku kt sini ^_^

clearance dah selesai, kad matrik bakal jadi keychain, transcript dah ambik, tunggu nak ambik skrol je plak~

Norlyana Nasrin says:
at: September 3, 2012 at 10:00 PM said...

Rubiah: semangat je Rubiah..ko g kenduri Kelantan jela..nak aku ikut?

Rizqan: hahaha same thing happened to me last week (^-^)

termakan 3 biji almond london 2 tart nanas & 1 kuih kacang hijau heheheheehehe~~~

perindu_خلافة says:
at: September 4, 2012 at 8:55 AM said...

hahaha.. memg itu la cabaran waktu raya ni, kadang2 kita x sedar lgsg apa yg kita buat, tahu2 je perut dan kenyang ^_^

Norlyana Nasrin says:
at: September 4, 2012 at 10:20 PM said...

tau xpe..yela smpi2 rumah kawan tu makcik tu suruh makan..hehe maka terus makan sampai terlupa..klu adik x tegur rasanya memang sempat minum air teh yang dah siap terhidang hehehe~

perindu_خلافة says:
at: September 4, 2012 at 11:12 PM said...

laa dah tahu puasa, buat apa pegi rumah orang pulak.. memang dihidang la kan~ haha :)

Norlyana Nasrin says:
at: September 8, 2012 at 12:41 AM said...

pergi sebab nak hantar tudung untuk dijahit tepi ma..xsangka plak makcik tu pelawa borak2 & eraya huhu...x sedar ma~

perindu_خلافة says:
at: September 9, 2012 at 12:52 PM said...

owh.. kes TER-beraya la ni, huhu ^_^