Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Tuesday, September 29, 2009

Sikit citer tentang cuTi raya~


               Bermulanya hari baru study di Kuantan, semalam lebih kurang pukul 2.45 petang aku jejakkan kakiku semula ke tanah Pahang ni. Lewat sehari dari tarikh habis cuti, nasib baiklah aku memang takde class hari isnin. Syukur alhamduliLlah (“,)
               Sepanjang cuti ni, buku pun cuti jugak! Hurm~ entah apa la nak jadi aku ni, bila citer pasal sambutan raya tawon ni. Excited nak citer, kalau boleh setiap saat pekara yang berlaku nak aku coretkan. Tapi tak mungkin boleh kan, ngeee... So, secara konklusinya aku boleh katakan ‘aidilFitri tawon ni tetap meriah n BEST macam yang lepas2. Saat paling BaHaGiA mesti la bila semua sedara-mara berkumpul, riuh satu rumah. Hahaha...
               Sejuk telinga aku bila dengar, adib kata yang dia seronok sangat beraya kat kampung aku. Sekurang-kurangnya tak sia-sia la aku bawak dia balik Melaka. Seronok sama2, even dia tak dapat raya dengan keluarga sendiri. Dapat pulak keluarga aku memang mudah mesra dengan orang, so siapa2 yang nak rasa pengalaman raya dengan keluarga aku n package skali jalan2 Melaka. Jom tawon depan, hahaha


Terms & Conditions apply!

0 التعليقات: