Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Saturday, September 12, 2009

melepaskan BEBAN :)


       Menitis air mataku membasahkan seluruh pipi, akhirnya segala yang aku pendamkan selama ni dapat aku kongsikan pada orang yang aku anggap rapat sangat.
       “Terima Kasih luqman, sebab sudi luangkan masa untuk abang!”.
       Baru aku dapat rasakan betapa nikmatnya bila dada aku kembali lapang. Seolahnya tiada perkara yang perlu difikirkan, yang membebankanku selama ini hilang lenyap entah ke mana.
       “Abang akui diri kamu lebih matang dari abang sekarang ni, seolah-olah abang ni budak kecil yang mahukan bimbingan. Jikalau dulu, abanglah tempat luqman bertanya. Tapi sekarang abang pula yang mahukan nasihat luqman!”
       Abang harap apa yang kamu katakan, adalah yang terbaik untuk abang. Abang akan ambil dan ingat...

       “saye rase angah tgh berevolusi daa
               same cam saye
                   untuk menjadi perfect”

          o.0
       Walaupun dalam nada bersahaja, tapi abang dapat point yang kamu cuba sampaikan tu. Really appreciate that, thanx . Memang itu la yang aku harapkan, semoga semua yang berlaku ni buatkan aku menjadi lebih matang dalam menghadapi kehidupan akan datang.

untuk menjadi perfect
>>> kata2 seorang adik kepada seorang abang!

0 التعليقات: