Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Thursday, April 11, 2013

LANDSKAP UIAM KUANTAN 2003/2010 (iii)

Kulliyyah of Science IIUM Kuantan 2003


Kulliyyah of Science IIUM Kuantan 2010

13 التعليقات:

Norlyana Nasrin says:
at: April 11, 2013 at 3:59 PM said...

kenangan bersahur kat KOS memang paling berharga sepanjang study di IIUM (^-^)

perindu_خلافة says:
at: April 13, 2013 at 4:58 PM said...

woo bestnya pernah sahur kat kos,
tapi kenapa kat kos? haha
macam pelik je O.o

Norlyana Nasrin says:
at: April 13, 2013 at 11:26 PM said...

sebab time tu tengah buat FYP kat lab KOS (^-^)

perindu_خلافة says:
at: April 14, 2013 at 6:53 AM said...

owh.. nostalgia sangat tu,
mesti akan trus ingat sampai bila2,
rizqan ingat lyana saja2 jalan kaki pergi kos untuk sahur.. hahah ^_^

Norlyana Nasrin says:
at: April 19, 2013 at 12:21 AM said...

memang sangat..seronok bila ingat balik tapi x sanggup nak lalui semula FYP hehe~

tak sanggu I..naya kena kejar dgn anjing liar xpun lembu pendek

perindu_خلافة says:
at: April 20, 2013 at 12:58 PM said...

betul3..
x sanggup ulang FYP dah, huhu

haha keunikan Taman Ilmu dan Budi UIAM Kuantan,

Norlyana Nasrin says:
at: April 20, 2013 at 5:17 PM said...

hihihi..tau xpe..

tu la mcm2 ada..kalah zoo~

perindu_خلافة says:
at: April 21, 2013 at 7:39 AM said...

hahaha.. tiba2 jadi rindu nak balik uia :)

Norlyana Nasrin says:
at: April 21, 2013 at 2:35 PM said...

rindu nk dok dlm ALT3 & main Audi ramai2 dengan kanak2 Biomed

perindu_خلافة says:
at: April 22, 2013 at 10:20 PM said...

T_T kalau boleh x nak grad langsung dari UIA, terus timba ilmu sampai bila2, bi'ah solehah yang sentiasa terjaga.. huhu

Norlyana Nasrin says:
at: April 23, 2013 at 9:42 AM said...

(^-^) xnak grad tp xnk exam boleh? nak timba ilmu byk2 je..betul..sejak keluar dari UIA rasa lain sangat...rindunya..

perindu_خلافة says:
at: April 28, 2013 at 9:07 PM said...

yup lain yang melampau,
jadi 5th May ni gunakan kuasa undi kita untuk pastikan Bi'ah Solehah dapat diwujudkan pulak ke seluruh pelusuk bumi Malaysia ni ^_^

Norlyana Nasrin says:
at: April 29, 2013 at 9:21 AM said...

insyaAllah..

kte pun dah tetapkan hati (^-^)