Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Sunday, January 15, 2012

exam.. fahmi dan penyapu !!

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


‘Sebaik sahaja jarum saat di Dewan Peperiksaan KAHS melalui zon penggenapan 11 pagi, maka ia pun menjadi tanda berlabuhnya tirai untuk peperiksaan akhir semester saya pada kali ini!’. alhamduliLlah ^_^

So???”, kata Fahmi bin Ilias.
...” [saya dan adib terus speechless =_=]
owH, mentang² lah paper dia habis awal semester ni.. HaHaHa :D

Situasi :
Masih memikir-mikir dengan program² yang telah direncanakan seawal bermulanya semester lepas; yang mana antaranya adalah ‘memanjat’ Bukit Broga, menyambung tugas sebagai Tutor Math di asrama, menyelesaikan FYP dan bla.. bla.. bla...

Huh, saya tahu untuk melakukan semua aktiviti tu dalam masa 3 minggu cuti semester kali ini bukanlah satu perkara yang mustahil. Tetapi saya perlu memastikan semuanya diselia dibawah pengurusan masa yang ketat. (Ceh! ayat ni~ =_=)

So??? Ada aku kesah!”, kata Fahmi bin Ilias lagi. =_=

Untuk entry kali ini cukuplah kiranya sampai di sini dahulu, memandangkan Fahmi berada kat belakang saya ni. Dan saya akhiri dengan statement yang keluar dari lisan Fahmi sendiri ^_^

...lelaki yang menyapu [sampah] adalah lelaki kacak !
(Fahmi : Sem7)

anda nampak penyapu.. anda nampak Fahmi !! ^_^

# utk pencerahan : Fahmi buat statement ni masa dia tgh sapu sampah =_=

4 التعليقات:

Az-Zuhair says:
at: January 15, 2012 at 2:08 PM said...

haha, fahmi2..:P

Norlyana Nasrin says:
at: January 16, 2012 at 2:06 AM said...

xpe bior die sapu sampah ari2..maka pujilah dia hensem setiap massa hehe sengal la~~

perindu_خلافة says:
at: January 16, 2012 at 7:34 AM said...

hahaha.. siapa x kenal fahmi kn ^_^

lyana
idea bagus jugak tu,
tp sememangnya fahmi rajin sangat kat dalam bilik rizQan ni :)

Norlyana Nasrin says:
at: January 17, 2012 at 1:03 AM said...

huhu untungla~~