Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Sunday, December 23, 2012

Sanah Helwah . . err !


23 december . .
Saya pasti yang saya pernah tandakan tarikh ni sebagai date birthday seseorang,
tapi entah kenapa saya tak ingat ianya birthday siapa.


Pertama-tama sekali; saya mohon maaf pada *sahabat/saudara/ikhwah yang berkenaan. Telah saya cuba berkali-kali untuk me-‘revise’ data entry dalam kepala, namun ada kegagalan untuk menemui data tersebut. hurm . . =_=

. . . ada kemungkinan saya cuma terdengar, atau terlihat di mana-mana. Jadi simpanan data hanya berlaku dalam minda separa sedar,
| i a . w u j u d . t a p i . t e r s e m b u n y i . . .

Siapa pun pemilik tarikh lahirnya hari ini,
Ucapan saya:

Semoga usaha mengejar mardhatiLlah ini dapat dilakukan dengan prestasi yang lebih tinggi dalam menggunakan saki baki umur yang tersisa . . .

*(potong yang tidak berkenaan)

1 التعليقات:

shssAdR says:
at: January 4, 2013 at 6:46 AM said...

I am impressed =)