Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Thursday, December 17, 2009

sejuk jiwa


                assalamu’alaikum wbt... erm walopun agak lengang waktu2 yang ada di awal semester ni. Tapi kudrat yang ada pada aku tak memberikan peluang untuk aku post sepotong dua ayat. Adapun baru je 2 minggu semester baru bermula, tapi dah ada perkara yang buatkan aku gembira >>> sejuk hati aku bila masuk2 je dalam main auditorium, terpampang satu keping gambar yang memang aku kenal sangat kat skrin utama main audi tu.. diorang (aku tak tahu nak rujuk kat sape!) gunakan gambar tu sebagai background untuk dekstop dalam audi, sebenarnya gambar tu aku yang edit masa semester lepas. Niatnya saja2 sebab aku rindu nak duduk kat mahallah dalam, tak tahu pulak ada yang appreciate karya tu dan gunakan untuk kulliyyah >_< apa pun terima kasih sangat2, makin semangat stuDy maut sem ni (“,)..


(maaf gambar tu x dapat upload cz internet connection slow sgt)



0 التعليقات: