Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Wednesday, January 13, 2010

WacKOS…


The wacky area in the Kulliyyah of Science,  tapi sekarang cuma tinggal aku dengan daus... dia menghadap nota aku pulak menghadap laptop. Sunyi dan sepi, mana pergi semua orang? Hahaha masing2 ada lectures n practical class, aku pulak kenapa kat sini? Sebab aku takda class la, kalau tak mana mungkin aku melepak kat sini... sebab apa? SEBAB AKU BUDAK BAIK!!!
                Sebenarnya aku sekarang dalam mode ‘anjakan paradigma’ yang aku bina sendiri, -seorang sister masuk terus pergi kat sudut carrom, entah apa yang dibuat... senyap je kat tepi tu! Takpe aku tak perlu jaga tepi kain orang.. cuma nak bagi tahu yang sekarang ni dah ada 3 orang kat sini- dalam mode yang aku katakan tadi... aku cuba berubah kepada lebih baik, adik aku tanya!! Baik yang macam mana?

SEBAIK YANG AKU MAMPU!!

                Apa pulak kaitan dengan WacKOS neyh? Banyak kaitan, TAPI aku... -taknak jawab~-

2 التعليقات:

alifzaimimra says:
at: March 18, 2010 at 5:50 PM said...

salam ziarah rizqan..

ada apa dengan WacKOS? maaf, saya sensitif sikit dengan perkataan ni.

all the best untuk final! ;)

perindu_خلافة says:
at: June 8, 2010 at 5:56 PM said...

SaLaM.. 'alif zai mim ra' ^_^
knape sensitif dgn WacKOS?
sbb case haunted dlu tu ea..

hahaha sbnarnya,
slah satu kaitan die..
WacKOS ni la tmpt sy lepak dgn org yg slalu motivate sy utk jd lbh baek (",)