Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Saturday, October 27, 2012

Tomato 2.o telah ke udara,


Saya mengenali Madmie Channel dari usrah-mate saya .. (:
Ternyata setiap sentuhan Madmie Channel (youtube) tidak pernah sekali mengecewakan, dalam beberapa filem pendek selepas ke udaranya filem ‘Tomato’ satu ketika dahulu; saya tidak rasa janggal untuk menekan butang like lebih awal daripada butang play.
Nilai murni yang di garap dalam setiap filem mereka cukup memberi makna tersendiri dengan cinematography yang indah bagi golongan noob techno seperti saya, ‘ala kulli hal (abb: ‘akh) semoga kalian terus thabat melaksanakan dakwah dengan cara kalian, insyaAllah saya akan sentiasa mendoakan kemudahan kalian di dunia dan akhirat, ameen

Pastikan sahabat² telah menghayati filem pendek ‘Tomato’ (click: sini) terlebih dahulu sebelum sahabat² menekan butang play untuk filem ‘Tomato 2.o’.



# Sila off-kan muzik latar di blog ini bagi mengelakkan berlakunya kecelaruan bunyi .. Terima Kasih

2 التعليقات:

faaizz d. zul says:
at: October 31, 2012 at 11:55 PM said...

terbaik.

"Masa meningkat remaja dulu, pernah sekali menyuarakan hasrat kepada mak apabila sudah besar nanti mahu jadi pengarah filem. Namun mak melarang keras. Jelas kerisauan yang terpancar pada riak wajahnya.

Saya tahu mak risau akan industri perfileman tanah air ketika itu yang tidak islam meskipun diarah oleh direktor yang beragama Islam. Saya tahu mak risau akan beban dosa yang bakal ditanggung kerana mempromosi maksiat, menghalalkan aurat etc. Saya tahu mak risau akan jawapan yang bakal saya jawab bila berhadapan dengan Allah di hari pembalasan nanti."

http://madmie-photography.blogspot.com/2012/06/short-film-criminal.html

perindu_خلافة says:
at: November 3, 2012 at 11:21 AM said...

^_^