Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Saturday, June 30, 2012

coretan buat Malam Terakhir di UIAM Kuantan


29 Jun 2008 – 29 Jun 2012 :
Empat (4) tahun itu pada dasarnya amat panjang bagi sesiapa yang mengikutinya dari detik ke detik. Namun bagi yang sering alpa dan lalai, 4 tahun itu hanyalah gerakan waktu pantas yang tidak mampu memberi apa-apa, tidak pernah mengubah apa-apa.
Untuk kali ini, saya tidak berminat untuk menulis tentang segulung ijazah (yang bakal saya pegang) dalam jurusan sains bioperubatan sebagai entry. Tetapi mahu membicarakan sedikit tentang ijazah persahabatan seorang diri bernama saya; ijazah yang menentukan sama ada saya berhak di iktiraf sebagai seorang sahabat akhirat atau pun hanya teman keduniaan.
Examiners saya adalah para sahabat yang berada di sekeliling, berdasarkan pengamatan dan analisis mereka inilah saya akan di justifikasi. Namun secara sedar, saya akui dalam tutur kata sering ada khilaf. Dalam perlakuan selalu ada silap. Jadi dengan rendah diri, saya Muhamad Rizqan Aizzaini memohon jutaan ampun dan maaf buat semua sahabat yang rapat dan dekat dengan diri saya; terutama sekali pastinya sahabat yang pernah sebilik dengan saya.
Blok Talhah3 E1.7 [tahun1], Blok Talhah9 2.1-2.3 [tahun2], Blok Tabari2 (baca: franky) 2.10-2.12.

Juga sahabat-sahabat satu kelas dengan saya yang terdiri daripada pelajar jurusan,
Biomedical Science batch 081/2.

Sekali lagi jutaan ampun dan maaf di pinta, mohon dihalalkan segala yang termakan, terpakai, terpegang, ter.. segalanya sama ada secara sengaja atau pun tak sengaja. >_<
Untuk segala pertolongan dan bantuan sepanjang berada di sini; saya dahului dengan ucapan JazakumuLlahu khairan katsiran... Semoga Allah menambah kebaikan sebanyak2nya keatas diri kalian. ^_^

0 التعليقات: