Copyright © wdp .. |
Design by Dzignine
Sunday, June 26, 2011

buku ganti tugas warQah.. (ikut keperluan)

warQah daUn papYrus

                asSaLaMu’alaykum wbt... diharapkan sahabat pembaca blog semuanya berada dalam keadaan sihat wal’afiat di saat artikel ini dibaca yek~, jika tidak sihat sekalipun bersyukurlah atas nikmat sakit itu, semoga dengannya sahabat² lebih mengerti dan memahami maksud ‘kesejahteraan’ yang sebenar, insyaALlah =)
dewasa ini banyak sungguh kekangan untuk saya menulis di atas warQah daUn papYrus; masa yang terbatas dan ketiadaan sambungan internet adalah punca utama atas semua kelemahan ini. Buat segala comment yang lambat dibalas dan juga segala entry sahabat yang tidak di review pada masa yang sepatutnya; saya mohon maaf. Jika punya kesempatan lebih; pasti dan pasti saya hadir ke blog sahabat bagi meraikan hasil penulisan dari tinta pena maya sahabat² semua.
Penulisan dalam diri saya tidak sedikit pun terkilas-hilang, ia tetap seperti biasa. Bagi mengganti-tugas layar warQah di period masa yang terkekang ini. Saya bertindak mewujudkan sebuah lagi medium baru dengan fungsi yang sama; iaitu sebuah buku yang digunakan untuk merakam-record buat perkongsian semua. ^_^
Orang2 tua ada berpesan,“Nak seribu daya,Tak nak seribu dalih”...



3 التعليقات:

Norlyana Nasrin says:
at: June 26, 2011 at 12:17 PM said...

huhu abis internship ni sila la update dengan lebih kerap ye?
(^-^)

Shila says:
at: June 28, 2011 at 12:33 PM said...

buku handwritten??

nnt scan tau.. :D

perindu_خلافة says:
at: July 2, 2011 at 2:10 AM said...

insyaALlah lyana.. rizQan akan lebih active sebaik je internship tamat nanti =)

miss --> rasanya sy x scan n upload kat sini kot, atas sebab2 tertentu.. hihi ^_^